خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/27 - 08:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مبلغی:

عملکرد آموزش و پرورش استان لرستان قابل قبول نبوده است/ وزیر آموزش و پرورش پاسخگو باشد

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: انتظار می رفت وزیر آموزش و پرورش نگاه ویژه ای به مناطق محروم داشته باشد و این مناطق را بهتر درک می کرد البته باید گفته شود که بحث ایجاد تبعیض هم نبوده است.

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عملکرد وزیر آموزش و پرورش گفت:  انتظار می رفت وزیر آموزش و پرورش نگاه ویژه ای به مناطق محروم داشته باشد و این مناطق را بهتر درک می کرد البته باید گفته شود که بحث ایجاد تبعیض هم نبوده است.

وی افزود: باید هر نقطه ای از کشور در حوزه آموزش نیازمند زیرساخت های بیش تری باشد نگاه ویژه ای تری به آن مناطق داشته باشد و استان لرستان هم از محرومیت برخوردار است بنابراین بایستی نگاه ویژه ای به استان داشته باشد تا مشکلات آن برطرف شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس عنوان کرد: متاسفانه مدیرانی هم که در سطح استان منصوب کردند عملکرد مطلوبی نداشتند و در حال حاضر نیز آموزش و پرورش استان وضعیت مناسبی ندارد و حتی برخی از مدیران شهرستانی هم عملکرد قابل فبولی ندارند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در حوزه نوسازی و بهسازی مدارس در سطح استان کارهای خوبی صورت گرفته است و نمی توان این موضوع را نادیده گرفت.

مبلغی اظهار کرد: ناگفته نماند که طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش هم مطرح شده است اما تاکنون اعلام وصول نشده است که امیدوارم این موضوع در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد تا وزیر آموزش و پرورش پاسخگو عملکرد خود باشند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377183
کلمات کلیدی
حمیدرضا خدامی
خبرنگار

حمیدرضا خدامی