خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/20 - 14:38
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی:

ضرورت رفع کمبود تخت بیمارستانی در استان البرز

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس، با بیان اینکه کمبود شدید تخت بیمارستانی از مهمترین مشکلات حوزه بهداشت و درمان این استان است به تشریح روند پیگیری برای احداث بیمارستان و رفع کمبود تخت بیمارستانی در طالقان، شهر جدید مهستان، هشتگرد و شهرستان چهارباغ پرداخت.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به وضعیت حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود که تاکید کرد نیاز به توجه جدی دارد، گفت: کمبود شدید تخت بیمارستانی و سرانه درمان از مهمترین مشکلات حوزه بهداشت و درمان این منطقه است که به شدت پیگیر رفع نیاز این بخش هستیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: احداث بیمارستان در طالقان و شهر جدید مهستان و تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی شهر هشتگرد و رفع نیاز شهرستان چهارباغ که حتی یک تخت بیمارستانی هم ندارد از دیگر موضوعاتی است که جهت پیگیری در اولویت اول برنامه‌های خود قرار دادم.

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: وضعیت حوزه آموزش این منطقه از دیگر موضوعاتی است که به شدت پیگیر هستم تا به نتیجه مطلوب برسد کمااینکه برای نوسازی مدارس جلساتی با مسئولان مربوطه در وزارت آموزش و پرورش برگزار کردیم و همچنان پیگیر هستیم تا محقق شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 376983
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی