خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/21 - 10:50
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی تاکید کرد:

ضرورت حمایت وزارتخانه‌های نیرو و جهادکشاورزی از کشاورزان استان البرز

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس، با بیان اینکه بخش صنایع تبدیلی در این استان نیازمند توجه جدی است از بی‌توجهی وزارتخانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی به تولیدکنندگان محصولات کشاورزی این منطقه انتقاد کرد.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری اینکه رونق تولید در استان البرز نیاز به توجه جدی دارد، گفت: با توجه به اینکه استان البرز یک منطقه صنعتی بوده که حوزه کشاورزی نیز در آن از اهمیت بسزایی برخوردار است، لازم است بخش تولید به ویژه در حوزه کشاورزی در این منطقه به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، در انتقاد به بی‌توجهی وزارتخانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی به تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در استان البرز، تصریح کرد: متاسفانه در شرایط کنونی وزارتخانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی در این زمینه به خوبی عمل نکرده و حمایت لازم را از بخش تولید این استان ندارند.

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بخش صنایع تبدیلی در این استان نیازمند توجه جدی است، یادآور شد: هم‌اکنون برنامه‌ریزی برای قطعی برق مخصوصا در زمان برداشت محصولات کشاورزی نیازمند بازنگری است که به طور جدی در حال پیگیری این موضوع هستیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 377025
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی