خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/29 - 14:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سرمدی تشریح کرد:

ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کانون فرهنگیان و ساختمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس، از کانون فرهنگیان، استخر بانوان و ساختمان دانشکده علوم پزشکی به عنوان پروژه‌های مهم این منطقه یاد کرد که لازم است در سایه عنایت مسئولان مربوطه هر چه سریعتر تکمیل شوند.

کیومرث سرمدی واله در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام اسدآباد که لازم است دولت به تکمیل آنها توجه ویژه‌ای داشته باشد، گفت: استخر بانوان که مجموعه ورزشی بسیار مطلوبی بوده یکی از پروژه هایی است که از سالها قبل معطل مانده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: البته از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری نیز اعتباراتی برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شد که در آستانه تکمیل شدن است و تاکید می‌کنیم که لازم است در جهت تامین رفاه مردم این منطقه این روند همچون تکمیل استخر شهید قاسم سلیمانی تسریع شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در خصوص 2 پروژه مهمی که در این منطقه نیمه تمام مانده است، یادآور شد: کانون فرهنگیان از دیگر پروژه‌های مهمی است که اعتبارات لازم برای آن تعیین شده است و لازم است مسئولان مربوطه روند اجرای آن را تسریع کنند.   

عضو مجمع نمایندگان استان همدان درمجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ساختمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از جمله پروژه‌هایی است که کارهای آن نهایی شده و لازم است با عنایت مسئولان مربوطه عن قریب به بهره‌برداری برسد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378606
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار