خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/19 - 10:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین زهی عنوان کرد:

ضرورت تلاش در جهت ارتقای سطح بیمارستان دارالشفای میرجاوه به مرکز درمانی بین المللی

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: در تلاش هستیم تا سطح بیمارستان بیمارستان دارالشفاء میرجاوه به مرکز درمانی بین المللی ارتقا پیدا کند و از سایر تجهیزات تصویربرداری شامل سی تی اسکن و ام آر ای در آینده بهره مند شود.

اسماعیل حسین‌زهی نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع نمایندگان  استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بازدید از بیمارستان میرجاوه گفت: در این بازدید بهمراه  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه از بیمارستان دارالشفاء این شهرستان  روند خدمات رسانی این مرکز درمانی و مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.



وی ادامه داد: بیمارستان میرجاوه با توجه به موقعیت جغرافیایی و همجواری شهرستان با کشور پاکستان از اهمیت ویژه ای برای توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی برخوردار است،لذا طی سه سال گذشته پیرو پیگیری های مستمر وبا مساعدت وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان،بخش ها،امکانات و تجهیزات پیشرفته پزشکی و کادر تخصصی مجرب به بیمارستان اضاف شدند تا مردم شریف منطقه مشکلات و معضلات کمتری برای درمان داشته باشند.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد:  هم اکنون ۳۲ پزشک متخصص در بیمارستان مستقر هستند و علاوه بر آن تجهیز بیمارستان به امکانات مدرن پزشکی،ازقبیل چشم پزشکی،آزمایشگاهی و دیالیزی باعث شده است تا مردم برای درمان کمتر به مرکز استان و دیگر مراکز درمانی مراجعه کنند.



حسین زهی افزود: برای رفاه کادر پزشکی بیمارستان و استقرار دائمی در شهرستان،احداث مسکن این قشر زحمتکش مورد پیگیری قرار گرفت و خوشبختانه ۴ واحد مسکونی احداث وآماده بهره برداری هستند و ۲ واحد دیگر تا پایان شهریورماه جاری به بهره برداری خواهند رسید.



وی بیان کرد: در تلاش هستیم تا سطح بیمارستان به مرکز درمانی بین المللی ارتقا پیدا کند و از سایر تجهیزات تصویربرداری شامل سی تی اسکن و ام آر ای در آینده بهره مند شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 364668
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار