خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/10 - 15:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ویس کرمی بیان کرد:

ضرورت ایجاد ادارات مستقل در شهرستان چگنی

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس، گفت: بیش از 15 سال از تشکیل شهرستان چگنی گذشته است اما هنوز بسیاری از ادارات آن مستقل نیستند که این موضوع مشکلات متعددی را برای مردم این شهرستان ایجاد کرده است.

مهرداد ویس کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخی مشکلات شهرستان چگنی افزود: با اینکه بیش از 15 سال از تشکیل این شهرستان گذشته است اما هنوز بسیاری از ادارات آن مستقل نیستند که این موضوع مشکلات متعددی را برای مردم ایجاد کرده است بنابراین لازم است به طور جدی پیگیری شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: احداث پل شهید سلیمانی بین دوره (مرکز شهرستان چگنی) و بخش ویسیان از دیگر موضوعات مهمی است که باید به طور جدی پیگیری شود تا اعتبارات لازم از طریق استان به این پروژه تزریق شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: مطالعات اولیه سد داربلوط بخش بیرانوند انجام شده و نیاز به پیگیری برای اضافه شدن دومیلیون لیتر آب شرب و پیگیری ساخت سد دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: به دنبال پیگیری‌هایی که انجام دادیم سد تنگ معشوره یا گاشمار تا مرحله صدور مجوز ماده 23 پیش رفت اما متاسفانه با کارشکنی‌هایی که دست‌های پنهان مافیای آب انجام می‌دهند این روند به کندی پیش می‌رود. همچنین تکمیل سد بختیاری برغم اقدامات و پیگیری‌هایی که انجام دادیم حتما نیاز به پیگیری جدی دولت دارد. اتصال بیرانشهر به آزادراه اراک-خرم آباد باید به نتیجه برسد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377829
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار