خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/25 - 12:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نماینده مردم چالوس:

سیل در جاده چالوس تاکنون تلفات جانی نداشته است/ جاده چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیل جاده چالوس تلفات جانی نداشت، گفت: جاده چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است.

کامران پولادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره جزئیات وقوع سیل شب گذشته در جاده چالوس، گفت: شب گذشته پس از شدت گرفتن بارش باران از ساعت 19 به بعد، آب رودخانه های مجاور جاده چالوس طغیان کرده و سیل از منطقه دزدبن آغاز و بخشی از جاده چالوس را مسدود کرد.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی که از ساعات ابتدایی وقوع سیل در منطقه حاضر بود، افزود: پس از وقوع سیل با دستگاه های امداد رسان از جمله هلال احمر، نیروی انتظامی و راهداری تماس حاصل و هماهنگی های لازم با استانداری و ستاد بحران استان انجام شد و دستگاه های مسئول در منطقه حاضر شدند.

 رودخانه مجاور جاده چالوس نیاز به لایروبی دارد

وی با بیان اینکه رودخانه مجاور جاده چالوس نیاز به لایروبی دارد، ادامه داد: سال‌ها است که این نکته را به مسئولان امر گوش‌زد می‌کنیم اما اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

پولادی یادآور شد: عدم لایروبی رودخانه موجب بالا آمدن سطح آب و خروشان شدن رودخانه ها و نهایتا شکستن پل های روی رودخانه و اتفاقاتی اینچنین می‌شود که باید فوراً به آن رسیدگی کرد.

وی درباره میزان تلفات و خسارات این حادثه گفت: خدا را شاکریم که این حادثه تاکنون کشته بر جای نگذاشته است، اما دو خودروی پراید و سمند در سیل گرفتار شدند که با کمک مردم و بیل مکانیکی های نزدیک منطقه سیل زده این خودروها نیز از درون جریان سیل بیرون کشیده و مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این جاده یکی از مهم ترین و پر ترددترین جاده‌های کشور است و یکی از مشکلاتی که اهالی منطقه با آن مواجه هستند، عدم آنتن دهی خطوط تلفن همراه است که کار هماهنگی با دستگاه‌های امداد رسان را در منطقه بسیار دشوار کرده است، وزارت ارتباطات باید فوراً به این معضل رسیدگی کند.

وی تصریح کرد: جاده چالوس تا اطلاع ثانوی برای ترمیم، پاکسازی و بازگشایی مسیر مسدود بوده و دستگاه های خدماتی از جمله سازمان راهداری در فعالیت در مسیر هستند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379512
کلمات کلیدی
احسان کاظم زاده نظری
خبرنگار

احسان کاظم زاده نظری

آخرین اخبار