خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/14 - 13:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نظری:

سیزدهم آبان رمز ماندگار پایداری ملت بزرگ ایران در برابر استکبار جهانی است

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بمناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادداشتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علیرضا نظری  نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بمناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، پیامی را منتشر کرد.



متن پیام به شرح ذیل است:



                                                                                             بسْم اللّه الرّحْمن الرّحیم



سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی است که وجه مشترک همه آنها«استکبار ستیزی، استقلال طلبی و آزادی خواهی» ملت مبارز و مقاوم ایران اسلامی است.



در 13 آبان دشمن با تکیه بر سیاست های استکباری خود دانش آموزان و دانشجویان را به خاک و خون کشید به این امید واهی که شاید بتواند آنان را از مسیر انقلابی خویش باز دارد،اما مردم سرافراز ایران درپرتو عنایات الهی و با استقامت ،دلیری ،رشادت و شهادت ثابت کردند، که می توان بر قدرت پوشالی استکبار جهانی غلبه و چپاول گران را به زباله دان تاریخ فرستاد.



بدون تردید سیزدهم آبان و بهره‌مندی از پیام‌های آن رمز ماندگار موفقیت و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی است.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یوم‌الله سیزدهم آبان از عموم مردم شریف شهرستان خمین بویژه دانشگاهیان ،طلاب و روحانیت ، معلمان و دانش آموزان فرهیخته دعوت می کنم تا در مراسم راهپیمایی سیزده آبان حضوری چشمگیر و گسترده داشته و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برائت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام نمایند.

 



پایان پیام

  • کد خبر : 370975
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار