خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/25 - 15:16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی:

سند آمایش سرزمینی استان البرز نیاز به بازنگری دارد/ضرورت توجه دولت به توزیع عادلانه اعتبارات استانی

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس، ضمن یادآوری اینکه بازنگری در سند آمایش سرزمینی استان البرز امری ضروری است از دولت خواست تا در توزیع اعتبارات استانی در قالب بودجه عدالت را رعایت کند.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه سند آمایش سرزمینی استان البرز باید مورد بازنگری قرار گیرد، گفت: یکی از ایرادات موجود در استان البرز عدم بازنگری در سند آمایش سرزمینی استان البرز است که بارها تذکر دادیم بازنگری در این سند و اجرای صحیح نقشه راه و حرکت دولتمردان در بخش اجرای این بخش امری ضروری است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: استان البرز جزء 6 استانی است که در سطح ملی از درآمد بسیار خوبی برخوردار است اما متاسفانه در لیست توزیع اعتبارات بودجه استانی در ردیف‌های پایین قرار گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بنده به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان البرز بارها در این خصوص تذکر دادم و همچنان از طریق سازمان برنامه و بودجه پیگیر رفع این مشکل هستم.

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: انتظار داریم دولت در توزیع اعتبارات استانی در قالب بودجه، بر اساس اصل سوم قانون اساسی عدالت را رعایت کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377114
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی