خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/27 - 11:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رحیمی:

سرانه تخت بیمارستانی فلاورجان پایین است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: سرانه تخت بیمارستانی فلاورجان بسیار پایین است.

رمضان رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به وضعیت بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت در حوزه انتخابیه قدیمی ساز هستند و نیاز به بازسازی و نوسازی این ساختمان ها داریم.

وی افزود: براساس آمار برخی از روستاها افزایش جمعیت داشته اند و اما همچنان بهداشت و درمان آنها در خانه بهداشت است که نیاز است این ها به مراکز درمانی شبانه روزی ارتقا پیدا کنند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: در حال حاضر کمبود پزشک در خانه های بهداشت روستایی مشهود است و یک پزشک باید به صورت چرخشی در چند خانه بهداشت مستقر باشد تا به مداوای بیماران بپردازد.

رحیمی اظهار کرد: همچنین در مراکز درمانی شهرستان فلاورجان هم کمبود پزشک متخصص ملموس است همچنین تعداد پرستاران هم زیاد نبوده است.

وی عنوان کرد: در شهر قهدریجان هم با جمعیتی حدود 45 هزار نفری بیمارستان ساخته نشده است و درمانگاه شبانه روزی هم ندارد؛ بنابراین باید این کمبودها از سوی وزارت بهداشت برطرف شود.

نماینده مردم فلاورجان عنوان کرد: سرانه تخت بیمارستانی هم بسیار پایین است و دستگاه سی تی اسکن و آی سی یو هم پاسخگو نیستند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380599
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار