خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/29 - 14:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
متینیان مطرح کرد:

ساخت چندین مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در رامشیر و رامهرمز

نماینده مردم رامهرمز در مجلس گفت: با تلاش های صورت گرفته چندین خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت در حوزه انتخابیه ساخته شده و یا اینکه در حال ساخت هستند که این اتفاق مطلوبی در بخش بهداشت و درمان است.

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با تلاش های صورت گرفته چندین خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت در حوزه انتخابیه ساخته شده و یا اینکه در حال ساخت هستند که این اتفاق مطلوبی در بخش بهداشت و درمان است.

وی با اشاره به مشکلات عدیده این روستاهای محروم در بحث آنتن دهی و اتصال به اینترنت اظهار کرد: در طول دوران نمایندگی تلاش های زیادی برای اتصال روستاهای حوزه انتخابیه به اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه صورت گرفت و خوشبختانه در این مسیر نیز موفیقیت هایی حاصل شده است و مردم هم راضی هستند.

 متینیان عنوان کرد: در بخش راه نیز پس از نشست هایی که با مسئولان وزارتخانه داشتیم اعتباراتی اخذ شد و مشکل محورهای مواصلاتی تا حدودی مرتفع شدند و در این دور بیش تر کار در این حوزه صورت گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: روستاهای دیگری که در حوزه انتخابیه هنوز به شبکه ملی اطلاعات متصل نشده اند هم با تلاش های انجام شده در روزهای آتی با مساعدت وزارت ارتباطات به اینترنت متصل خواهند شد و امیدوارم وزارت ارتباطات نهایت همکاری را در این رابطه داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378610
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار