خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/18 - 12:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رجایی مطرح کرد:

ساخت تقاطع غیر همسطح مسکن مهر فولادشهر/رفع تمرکز و تسری ساخت مسکن ملی به شهرهای باغبادران، چرمهین، سده و زرین شهر

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، نحوه پیگیری برای رفع موانع ساخت مسکن ملی در شهرهای مختلف حوزه انتخابیه خود را تشریح کرد.

حسین رجایی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در حوزه راه و تامین مسکن در حوزه انتخابیه خود، گفت: تعرض جاده محله مهرآباد به قلعه قاسم یکی از اقداماتی بود که با تامین 3میلیارد تومان اعتبارات در حوزه راه این منطقه انجام شد، همچنین ساخت تقاطع غیر همسطح مسکن مهر فولادشهر از دیگر اقداماتی بود که پیگیری و انجام شد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تامین 3 میلیارد تومان اعتبارات برای مسقف کردن گلزار شهدای شهرهای سده و زرین شهر از دیگر اقداماتی بود که پیگیری و انجام شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: رفع تمرکز ساخت مسکن ملی و تسری آن به شهرهای باغبادران، چرمهین، سده و زرین شهر از دیگر موضوعاتی بود که پیگیری و انجام شد، همچنین شهرک واحد و 20 هزار هکتار دیگراز ذوب آهن آزادسازی شد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تامین 8 میلیارد تومان اعتبارات برای لایروبی قنوات شهرستان از سوی دیگر جابجایی لاگن‌های شرق زرین شهر از دیگر اقداماتی بود که در این منطقه پیگیری و انجام شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376854
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار