خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/23 - 15:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رحمانی در نشست شورای اداری بخش اسفرورین:

راه های روستایی تاکستان نیاز به اصلاح و بهسازی دارد

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری بخش اسفرورین گفت: راه های روستایی تاکستان فرسوده است و نیاز به اصلاح و بهسازی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،رجب رحمانی  نماینده تاکستان و رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری بخش اسفرورین گفت:مساله آب برای ۱۴ شهر استان از جمله تاکستان حیاتی است.



وی با تاکید بر تخصیص حقابه مورد نیاز سد نهب،اظهار کرد: تاکستان یک منطقه کشاورزی است و باید آب و اعتبارات این منطقه در این بخش ویژه دیده شود.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در کنار جوان سازی باغ های انگور و تامین اعتبارات مورد نیاز آن، تکمیل زیرساخت های شهرک گلخانه ای نودهک و توسعه آن باید با حمایت های لازم از سوی مسوولان و دستگاه های ذیربط استان، سرعت پیدا کند.



رحمانی با تاکید بر اینکه باید صندوق کشاورزی تاکستان معروف به صندوق کشمش تقویت شود، بیان کرد: اعتبارات مورد نیاز این صندوق باید تخصیص یابد.



وی با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده برای نخستین بار یارانه کشمش به باغداران اختصاص داده شد،اظهار کرد: باید از تولید این محصول صادراتی حمایت کنیم چرا که ضمن ارزآوری برای کشور، معیشت بخش زیادی از شهروندان تاکستانی به تولید انگور و کشمش وابسته است.



نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خیلی از راه های روستایی تاکستان فرسوده است و نیاز به اصلاح و بهسازی دارد،افزود: خانه های بهداشت روستایی نیز نیازمند اعتبارات هستند و در این رابطه از مجلس و دولت پیگیر هستیم.



وی در ادامه با بیان اینکه مسوولان باید همه تلاش خود را برای تحقق شعار سال به کار بگیرند، گفت: شعار سال چراغ راه ما مسوولان است./



پایان پیام

  • کد خبر : 359956
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار