خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/11 - 12:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
به مناسب هفته دولت؛

رئیس کمیسیون عمران دو طرح اشتغالزایی و دو مدرسه را در جهرم افتتاح کرد

رئیس کمیسیون عمران مجلس به مناسب هفته دولت دو طرح اشتغالزایی و دو مدرسه را در جهرم افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی به مناسبت هفته دولت تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرستان جهرم را افتتاح کرد.

بر اساس این گزارش طرح مرغداری گوشتی در گلدامچه بخش کردیان شهرستان جهرم با حضور نماینده مردم این منطقه در مجلس و رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و تعداد کثیری از مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

این طرح با مشارکت صندوق کارآفرینی امید و اشتغال زایی برای ٣ نفر به صورت مستقیم و ١٠ نفر غیرمستقیم به مرحله اجرا درآمده و گام بزرگی در عرصه تولیدات دامی شهرستان است. مرغداری گوشتی یاسین در زمین واگذاری با مساحت ۶٠٠٠ مترمربع با ظرفیت ١۵٠٠٠ قطعه اجرا شده که با سرمایه گذاری بالغ بر ٧٠ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

همچنین افتتاح طرح بسته بندی خرما، فرآورده خرمایی، میوه خشک، چای، قهوه و انواع دم نوش از جمله برنامه های دیگر رئیس کمیسیون عمران در هفته دولت بود. این طرح در اراضی محدوده شهرک صنعتی جهرم به مساحت ٢١٧۵ مترمربع با ظرفیت سالانه ۲۰۰ تن و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای ۸ نفر و سرمایه گذاری بالغ بر ۱۳۰میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس همچنین مدرسه سه کلاسه صالحین ۵ روستای گلوبراق بخش مرکزی شهرستان جهرم را با اعتبار ۴۰میلیارد ریال افتتاح کرد، این مدرسه به همت خیرین جناب آقایان حاج عبدالکریم رحمانیان، حاج سعید نیک حالت و حاج عبدالعلی پرنیان ساخته شده است. وی همچنین مدرسه سه کلاسه صالحین ۴ روستای رزک بخش مرکزی شهرستان جهرم را نیز با اعتبار ۳۵میلیارد ریال افتتاح کرد؛ این مدرسه به متراژ ۲۵۰ مترمربع به همت خیرین جناب آقایان حاج عبدالکریم رحمانیان، حاج سعید نیک حالت و حاج عبدالعلی پرنیان ساخته شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 382955
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار