خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/13 - 15:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
آذری مطرح کرد:

دیدار و گفت و گو با وزیر ورزش؛ پیگیری جهت رفع مشکلات ورزشی قوچان و فاروج

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: برای حل مشکلات ورزشی حوزه انتخابیه نشستی با وزیر ورزش داشتم که در این دیدار مواردی در جهت حل این مشکلات مطرح شده است.

علی آذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: برای پیگیری حل مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه دیداری با مسئولان وزارت بهداشت داشتم که در این دیدار پیرامون تخصیص اعتبار و تجهیز مراکز درمانی صحبت شد و در این راستا نیز دستوراتی در این رابطه از سوی وزیر صادر شد تا اقدامات لازم انجام گیرد ناگفته نماند که در این چند وقت اخیر نیز تجهیزات مختلف پزشکی برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه اخذ شد.



وی افزود: همچنین برای تامین اعتبار پروژه های راهسازی هم نشستی با وزیر راه داشتم که مواردی در این باره مطرح شد و اعتبار لازم نیز مطالبه شده است که آقای بذرباش هم جهت تسریع در تکمیل این پروژه ها به معاونین خود دستورات لازم را صادر کردند تا اینکه بررسی های مورد نیاز صورت پذیرد و پس از آن هم اعتبار تامین شود. همچنین برای حل مشکل راه های روستایی هم مکاتباتی با مسئولان بنیاد مسکن انجام شد تا اقداماتی در روستاهای مختلف انجام گیرد.



نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: در حوزه ورزش شهرستان های حوزه انتخابیه نیز مشکلاتی وجود دارد که از جمله آنها کمبود تجهیزات و عدم اعتبار کافی برای تکمیل پروژه های ورزشی بوده است که این موضوعات در دیدار وزیر ورزش مطرح شد و آقای وزیر نیز قول مساعد در راستای حمایت از ورزش آبادان داده اند. در روزهای اخیر نیز استخر شهرستان به بهره برداری رسید و این نیز با تلاش های انجام شده محقق شده است.



وی بیان کرد: در حوزه راه های روستایی اقدامات مطلوبی در شهرستان های قوچان و فاروج انجام شده است و در طول این 3 سال نیز تعداد زیادی از راه های روستایی آسفالت شدند و همچنین در بحث تامین آب پایدار برای روستاها هم اتفاقات خوبی در حوزه انتخابیه رقم خورده است /



پایان پیام

  • کد خبر : 374007
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار