خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/27 - 09:00
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
مبلغی خبر داد

دیدار و گفت و گو با وزیر ورزش؛ پیگیری جهت رفع مشکلات ورزش کوهدشت و رومشکان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر ورزش داشتم که در این دیدار به بررسی کاستی ها و مشکلات شهرستان های کوهدشت و رومشکان در زمینه ورزش پرداخته شد.

محمد رضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر ورزش داشتم که در این دیدار به بررسی کاستی ها و مشکلات شهرستان های کوهدشت و رومشکان در زمینه ورزش پرداخته شد.



وی افزود: از مواردی که در این دیدار مطرح شد موضوع تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی، تکمیل سالن های ورزشی، احداث و تکمیل زمین های چمن، تامین تجهیزات ورزشی مورد نیاز و رسیدگی به امور هئیت های ورزشی دو شهرستان بوده است.



نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس بیان کرد: پس از بیان مطالبات و مشکلات و کمبوهای ورزش حوزه انتخابیه آقای وزیر دستور مساعدت برای اجرا و تکمیل پروژه ها را صادر نمود ضمنا در این نشست نیز فرمانداران کوهدشت و رومشکان و مدیرکل ورزش استان حضور داشتند.



این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین از وزیر ورزش برای حضور در شهرستان های کوهدشت و رومشکان دعوت به عمل آمد که این موضوع مورد استقبال وی قرار گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 360093
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار