خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/15 - 16:12
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی مطرح کرد

دیدار و گفت و گو با وزیر ارتباطات؛ پیگیری جهت رفع مشکل اینترنت برخی از روستاهای ساری

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: برای رفع مشکلات شبکه فیبر نوری، شبکه های تلفن همراه و اینترنت در حوزه شهری و روستایی ساری و میاندورود جلسه ای با وزیر ارتباطات برگزار شد تا اقدامات لازم را انجام دهد و البته قول مساعد برای حل این مشکل داده شد.

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکلات شبکه فیبر نوری، شبکه های تلفن همراه و اینترنت در حوزه شهری و روستایی ساری و میاندورود جلسه ای با وزیر ارتباطات برگزار شد تا اقدامات لازم را انجام دهد و البته قول مساعد برای حل این مشکل داده شد.



وی افزود: شبکه تلفن همراه بیش از 50 روستای شهرستان های ساری و میاندورود با وجود دار بودن زیرساخت های لازم دچار مشکل هستند لذا از وزیر ارتباطات درخواست شد در این رابطه اقداماتی را انجام دهند و خوشبختانه وی دستورات لازم را برای رفع مشکلات این روستاها صادر کردند.



نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس بیان کرد: برای تامین اعتبار جهت ساخت راه های روستایی، تکمیل پروژه ساری-تاکام، طرح هادی روستایی، تامین مالی هیئت های ورزشی و ... با رئیس سازمان برنامه و بودجه جلسه ای برگزار شد و مقرر شد دستورات لازم را در این رابطه صادر کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 366084
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار