خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/26 - 08:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مبلغی خبر داد

دیدار و گفت و گو با معاونین وزیر نیرو؛ پیگیری جهت رفع مشکلات شهرستان های کوهدشت و رومشکان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با معونین وزیر نیرو داشتم که در این دیدار پیرامون موضوعات مختلف اعم از تبدیل وضعیت نیروهای حجمی ادارت برق و آبفا کوهدشت و رومشکان و ... مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با معاونین وزیر نیرو داشتم که در این دیدار بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای حجمی ادارات برق و آبفای شهرستان های کوهدشت و رومشکان که دارای 10 سال سابقه کار هستند تاکید شد  تا سریعا تبدیل وضعیت شوند.



وی افزود: همچنین دیدار و گفت و گویی هم با وزیر کشور داشتم که در این دیدار نیز به بررسی معظل بیکاری، مشکلات اجتماعی و زیرساختی و راهکارهای این مشکلات در کوهدشت و رومشکان پرداخته شد.



نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: در این نشست تاکید کردم که ایجاد بستر لازم جهت کاهش آسیب های اجتماعی و حرکتی جدی در این خصوص و اجرای یک برنامه ویژه برای اشتغالزایی جوانان در حوزه انتخابیه ضروری است لذا این درخواست مورد موافقت قرار گرفت و دستورات لازم را جهت اجرای این برنامه صادر کردند.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: با پیگیری های انجام شده چندین راه روستایی و فرعی بازسازی و بهسازی می شوند و مقرر شد اعتبارات لازم برای این تعداد روستا اختصاص یابد تا در اسرع وقت عملیات اجرایی آنها شروع شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 360000
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار