خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 09:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
قادری مطرح کرد:

دیدار و گفت و گو با مدیرعامل شستا/ پیگیری جهت ساخت آزادراه شیراز به بوشهر

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در دیدار به مدیرعامل شستا پیرامون احداث آزادراه شیراز به بوشهر صحبت هایی مطرح شد تا این شرکت در ساخت این پروژه مشارکت داشته باشد.

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به دیدار خود با مدیرعامل شستا اشاره کرد و گفت: در این دیدار استانداران فارس و بوشهر هم حضور داشتند که پیرامون احداث آزادراه  شیراز به بوشهر صحبت هایی مطرح شد تا این شرکت در ساخت این پروژه مشارکت داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه موافقت لازم برای مشارکت در ساخت این آزاد راه از سوی شستا صورت گرفت و در این نشست نیز  مدل های مختلف همکاری شستا مطرح شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس بیان کرد: در این نشست مقرر شد مشارکت ۲۵ درصدی شستا با وزارت های خانه‌ دفاع و راه و امکان واگذاری ساخت به وزارت دفاع با سهم 25 درصدی انجام گیرد همچنین مشارکت بالمناصفه و ۵۰ درصدی هلدینگ شستا با وزارت راه با امکان ساخت آزادراه توسط شستا
و مشارکت ۵۰ درصدی شستا و بانک توسعه تعاون و ۵۰ درصدی وزارت راه با امکان ساخت آزادراه توسط شستا انجام گیرد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: بنابراین مقرر شد در نخستین فرصت هلدینگ شستا نظر خود را در مورد یکی از این سه گزینه‌ اعلام کند تا در فرصت‌های آینده امکان امضای تفاهم‌نامه و ارسال آن به هیأت دولت و به دنبال آن امضای قرارداد بین شرکا فراهم گردد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379525
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار