خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/20 - 12:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مبلغی خبر داد

دیدار و گفت و گوبا وزیر بهداشت؛ پیگیری تامین اعتبار برای ساخت بیمارستان 64 تختخوابی رومشکان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر بهداشت داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات پروژه های بهداشت و درمان حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

محمد رضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به دیدار خود با وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر بهداشت داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات پروژه های بهداشت و درمان حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.



وی افزود: در این نشست موضوعاتی نظیر جذب اعتبارات لازم برای ساخت بیمارستان رازی کوهدشت، تامین اعتبار پروژه های نیمه تمام بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه، درخواست تجهیزات اداری و آزمایشگاهی برای درمانگاه های تازه تاسیس هادیان، رومیانی، گراب و سوری مطرح شد.



نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس بیان کرد: از دیگر موارد که در این نشست مطرح شد می توان به تامین اعتبار برای ساخت بیمارستان 64 تختخوابی رومشکان، درخواست صدور مجوز مجتمع آموزش عالی سلامت کوهدشت، درخواست اختصاص یک دستگاه ماموگرافی و یک دستگاه opG برای بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت اشاره کرد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: وزیر بهداشت در این نشست دستورات لازم را برای هر یک از موارد مطرح شده صادر نمودند که امیدوارم این موضوعات سریعا در دستور کار وزارت بهداشت قرار گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359747
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار