خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/28 - 16:19
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
مقصودی:

در آینده ای نزدیک خانه فرش بروجرد افتتاح خواهد شد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: در آینده ای نزدیک خانه فرش بروجرد افتتاح خواهد شد که این موضوع می تواند مکانی برای توسعه حداکثری صنعت فرش شهرستان و توسعه کارگاه های فرش شهرستان بروجرد باشد.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده  به زودی خانه فرش شهرستان بروجرد افتتاح خواهد شد که این موضوع می تواند مکانی برای توسعه حداکثری صنعت فرش شهرستان و توسعه کارگاه های فرش شهرستان بروجرد باشد.



وی افزود:عملیات اجرایی سد آبسرده به عنوان یکی از طرح‌های مهم شهرستان بروجرد و استان لرستان بوده است که با تلاش های انجام شده بصورت دو شیفت در حال اجراست و لازم به ذکر است که این پروژه تا سال ۱۳۹۹ تقریبا کاملا متوقف شده بود.



نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: با پیگیری های صورت پذیرفته و مساعدت های دانشگاه علوم پزشکی دستگاه اتوانالایزر گتین مدل MC_4300 اتوماتیک که ۴۰۰ تست درساعت انجام می دهد و قابلیت انجام کلیه آزمایشات بیوشیمی وآنزیمی وHbA1C رادارد تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت استفاده برای مردم عزیز اشترینان گردید./



پایان پیام

  • کد خبر : 368433
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار