خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/08 - 14:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها

خبرخوش برای متقاضیان فاقد قرارداد واگذاری زمین در شهرک علامه امینی هرند

جلسه حل مشکلات ۴۰ ساله زمین‌های شهرستان هرند و مسایل واگذاری زمین‌های طرح های مسکن ملی و جوانی جمعیت به دعوت امیرحسین بانکی پور فرد برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت؛ جلسه حل مشکلات ۴۰ ساله زمین‌های شهرستان هرند و مسایل  واگذاری زمین‌های طرح های مسکن ملی و جوانی جمعیت به دعوت امیرحسین بانکی پور فرد برگزار شد.

این نشست با حضور"رضایی" معاون سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی،"علیرضا قاری قرآن "، مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اصفهان، فرمانداران و شهرداران مناطق ۵ گانه شهرستان اصفهان درسالن جلسات اداره کل مسکن و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد.

ره‌آورد سفر دو روزه امیرحسین بانکی پور فرد به شرق اصفهان

خبر خوش به ۱۶۸ خانواده متقاضی فاقد قرارداد واگذاری زمین در شهرک علامه امینی شهرستان هرند،پس از گذشت حدود ۳۴ سال

به همت و ابتکار  امیرحسین بانکی پور فرد ، نماینده مردم  حوزه انتخابیه اصفهان،ورزنه،جرقویه،کوهپایه و هرند در مجلس شورای اسلامی و همراهی شورای راهبری رستا جلسه ای مصادف با شب عاشورای حسینی در فرمانداری هرند پیرامون مسائل و مشکلات شهرک علامه برگزار شد که در آن جلسه مسائل و مشکلات بررسی شد و مقرر گردید جهت رفع این مشکل چندین ساله مسئولین سازمان ملی زمین ‌و مسکن به استان دعوت و موضوع بررسی شود.

با پیگیری و دعوت بانکی پور ،جلسه ای با حضور مهندس رضایی معاون سازمان ملی زمین و مسکن کشور ،مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و معاونان ، مسئولین بنیاد مسکن استان ، فرمانداران هرند و دیگر مناطق شرق اصفهان،اعضای شورای اسلامی شهر هرند و رئیس شورای بخش مرکزی، در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار  و با انتقال اسناد شهرک علامه امینی به نام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  استان موافقت شد.

در این جلسه مقرر شد بنیاد مسکن پس از انتقال سند،متعهد به واگذاری زمین تعداد ۱۶۸ نفر متقاضی فاقد قراداد واگذاری شود .زمان انتقال سند از  اداره کل راه و شهرسازی به بنیاد مسکن یک ماه اعلام شد.

متقاضیان می توانند پس از فرایند انتقال سند با مراجعه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان هرند مراحل قانونی دریافت قرارداد واگذاری را پیگیری و زمین خود را تحویل بگیرند./

پایان پیام

  • کد خبر : 381182
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار