خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/28 - 11:43
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
سرویس : استان ها

جذب هشت‌میلیارد تومان اعتبار و کسب مجوز ساخت طرح‌های ورزشی از دستاوردهای دیدار محمدی با وزیر نفت

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی پس از دیدار با ورزشکاران و مسؤولان ورزشی شهرستان با جواد اوجی در تهران دیدار و برای رفع محرومیت از روستاهای استان فارس و توسعه فضاهای ورزشی آن‌ها دستورات لازم را دریافت کرد.

 به گزارش  خبرگزاری خانه ملت،حسنعلی محمدی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با هدف مطالبه‌گری در راستای توسعه‌بخشی به عرصه ورزشی شهرستان فسا و استان فارس با وزیر نفت دیدار کرد.

حسنعلی محمدی، نماینده مردم شریف فسا در مجلس شورای اسلامی جمله "عرصه ورزش و جوانان فسا یکی از اولویت‌های مهم من است" را برای چندمین بار در جلسه‌ای که هفته گذشته با ورزشکاران فسا داشت عنوان کرد تا دغدغه‌مندی او نسبت به این عرصه، خیال ورزشکاران و مردم را آسوده کند.

محمدی در دیداری که با ورزشکاران فسا داشت پس از شنیدن مشکلات آنان تصریح کرد که با گذر زمان امکانات ورزشی شهرستان همگام با توسعه‌یافتگی سایر عرصه‌ها توسعه نیافته است و اکنون برای جبران این مسئله نیاز به تلاشی دوچندان است. رحیم خداجو، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و عبدالرحیم تقی‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان فسا نیز در این جلسه حضور داشتند و به مشکلات ورزشکاران و سخنان نماینده مردم فسا در این خصوص گوش ‌سپردند.

️نماینده مردم  فسا در مجلس شورای اسلامی در ادامه این جلسه تأکید کرد که علاوه بر حوزه سخت‌افزاری انتظار پیشرفت ورزشی فسا در حوزه نرم‌افزاری نیز وجود دارد و این مسؤولیت بیش از هر کسی تلاش اداره‌ ورزش و جوانان فسا را می‌طلبد و در گرو حمایت ویژه و کمک به اساتید حوزه‌های مختلف ورزشی است. توجه به محتوای ورزشی برگرفته از دین مبین اسلام و سنت ایرانی در راستای پرورش نوجوانان و جوانان شایسته، بااخلاق، مؤمن و معتقد از دیگر مسائلی بود که محمدی به عنوان هدف نهایی ورزش مورد اشاره قرار داد.

️وی از مجموعه آموزش و پرورش فسا درخواست کرد که فضاهای موجود ورزشی را در اختیار عرصه ورزش و جوانان شهرستان قرار دهد و خبر داد که اکنون مجوز لازم برای ساخت پنج زمین چمن دیگر در مدارس محروم شهرستان نیز علاوه بر پنج مورد قبلی دریافت شده است که باید با مدیریت صحیح در بخش‌های مختلف شهرستان احداث شوند؛ همچنین تخصیص اعتباراتی به تازگی برای احداث استخر ششده و قره‌بلاغ صورت است.

محمدی نگاه فنی به مسائل ورزشی را دارای اهمیت می‌داند به همین سبب پس از تکمیل ساخت سالن ورزشی سعادت‌شهر، یک تیم فنی را از فسا برای بررسی آن سالن اعزام کرد تا نواقص طرح را احصا و مشکلات نقشه اولیه را رفع کنند چرا که بر اساس همین نقشه قرار است یک سالن ورزشی نیز در جنوب شهر فسا با کمک شهرداری و شورای شهر ساخته شود؛ وی اعتقاد دارد اجرای پروژه‌های ورزشی که با هزینه‌های هنگفت صورت می‌گیرد باید بی‌نقص باشد تا فضاهای مناسب ورزشی در خور شأن مردم گسترش یابد.

مطالبه‌گری نماینده فسا برای رفع مشکلات ورزشی شهرستان

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی پس از دیدار با ورزشکاران و مسؤولان ورزشی شهرستان با جواد اوجی، وزیر نفت کشور در تهران دیدار و برای رفع محرومیت از روستاهای استان فارس و توسعه فضاهای ورزشی آن‌ها دستورات لازم را دریافت کرد.

️پس از آن نیز جلسه پیگیری دستور وزیر با حضور  دارابی، مشاور وزیر نفت و دیگر نمایندگان استان فارس برگزار شد؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس هم با دعوت قبلی که "محمدی" از وی به عمل آورده بود در این جلسه حضور یافت. در نهایت نتیجه بر این شد که برای توسعه فضاهای ورزشی استان فارس اعتبار قابل توجهی در نظر گرفته شود؛ همچنین در مجموع هشت میلیارد تومان یعنی مبلغ چهار میلیارد تومان از سوی وزارت نفت و چهار میلیارد تومان از محل اعتباراتی که در اختیار سازمان برنامه‌ریزی قرار دارد به شهرستان فسا اختصاص داده شد تا بتوان برای تکمیل فضاهای ورزشی در فسا هزینه کرد و نوجوانان و جوانان با استفاده از این فضاها به رشد و پویایی بهتری برسند.

رایزنی نماینده مردم فسا در راستای افزایش اعتبار بودجه این شهرستان

حسنعلی محمدی، نماینده مردم  شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در دفتر رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس، در خصوص وضعیت اعتبارات پروژه‌های شهرستان فسا با وی گفت‌وگو کرد؛در ادامه نیز پیشنهادها و راهکار‌هایی در راستای افزایش اعتبار بودجه این شهرستان از محل اعتبارات استانی و کشوری مطرح شد.

در پایان این جلسه" محمدی" از محسن پاپری، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس دعوت کرد به منظور بازدید میدانی از طرح‌های عمرانی فسا در این شهرستان حضور یابد.

50 میلیاردریال به آسفالت معابر روستایی فسا اختصاص یافت

️با پیگیری نماینده مردم شهرستان فسا درمجلس شورای اسلامی و" بهمنی" فرماندار ویژه شهرستان از طریق معاون توسعه و عمران روستایی مبلغ 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر جهت آسفالت معابر روستاهای شهرستان اختصاص یافت./

پایان پیام

  • کد خبر : 382440
کلمات کلیدی
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار