خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/02 - 18:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها

تکمیل مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی قزوین، مطالبه مهم محمدبیگی در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی کشور

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی کشور خواستار تکمیل مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی قزوین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،؛ فاطمه محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در دیدار با حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور که با حضور مهندس پیله چی رئیس جهاد دانشگاهی استان انجام شد، ضمن تاکید بر لزوم تقویت جهاد دانشگاهی استان و کشور گفت: یکی از مهمترین پروژه های حوزه سلامت در استان قزوین مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی قزوین است که متاسفانه در طول این سال ها علیرغم پیگیری های صورت گرفته به دلیل عدم اختصاص اعتبار لازم هنوز در فاز نخست قرار دارد.

وی افزود: امیدواریم با حمایت بودجه‌ای شاهد تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه درمانی در استان باشیم زیرا این مجتمع برای کمک به درمان ناباروری، سرطان، آزمایشگاه ژنتیک و مراکز جامع توانبخشی در استان خواهد کرد.

پیگیری تسریع در پیشرفت مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی در سطح استان

محمدبیگی همچنین در نشست مشترک با دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و پیله چی پیگیر تسریع در پیشرفت مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی در سطح استان و افزایش همکاری ها بین این دو مرکز مهم شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377468
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار