خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/28 - 13:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
در گفت و گو با خانه ملت مطرح شد؛

توضیحات «پولادی» درباره ابعاد سیل در محور چالوس - کرج /منابع طبیعی باید آبخیزداری در بالا دست رودخانه را لحاظ می‌کرد

نماینده مردم «نوشهر، چالوس و کلاردشت» در مجلس شورای اسلامی درباره سیل اخیر در منطقه چالوس و آسیب‌های وارده پیرو این سانحه طبیعی توضیحاتی ارائه داد.

سیل چالوس

 کامران پولادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به سیل اخیر در منطقه چالوس و آسیب‌های وارده پیرو این سانحه طبیعی، بیان کرد: ما از ابتدای اطلاع رسانی صورت گرفته درباره سانحه مذکور، پیگیری‌های لازم را در رابطه با رفع مشکلات آغاز کردیم.

نماینده مردم «نوشهر، چالوس و کلاردشت» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این سانحه در کیلومتر ۴۰ محور کرج _ چالوس رخ داد، بیان کرد: در ادامه پیگیری‌های لازم در رابطه با رفع مشکلات، با استاندار، مدیران و مسئولان در دستگاه های همچون هلال احمر، امور آب، نیروی انتظامی،شهردار و بخشدار هماهنگی هایی صورت گرفت.

پولادی با بیان اینکه این سانحه باعث شده بود تا گل و لای رودخانه‌ به درون جاده اصلی ریخته شود، ادامه داد: حجم گل و لای ریخته شده در جاده اصلی باعث شد تا این جاده مسدود شود.

وی با اشاره به دلایل بروز این سانحه طبیعی اظهار کرد: یکی از دلایل بروز این سانحه، عدم لایروبی رودخانه بود. متاسفانه به دلایل مختلف تاکنون کار لایروبی این رودخانه انجام نشده و این باعث شده بود تا گل و لای وارد جاده شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه باید منابع طبیعی، آبخیزداری و آبخوانداری را در بالا دست رودخانه فوق لحاظ کند، بیان کرد: همچنین مسئولین در امور آب باید لایروبی مسیر رودخانه مذکور را مد نظر قرار دهند.

پولادی در ادامه با اشاره به عدم آنتن دهی محور بروز حادثه طبیعی، بیان کرد: عدم آنتن دهی در نقطه حادثه، باعث شده بود تا ما سه الی چهار کیلومتر پایین تر  از محل حادثه،ارتباط تلفنی با سایر مسئولین جهت پیگیری مشکلات برقرار کنیم که این مشکلات باید به سرعت برطرف شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379637
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار