خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/03 - 09:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
اسماعیلی بیان کرد:

تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران و حمایت از موسسات دانش‌بنیان به‌منظور اشتغالزایی در میانه

نماینده میانه در مجلس، با بیان اینکه این شهرستان در حالی با معضل بیکاری مواجه بوده که ایجاد اشتغال و کارآفرینی مهمترین رکن نگهداشت جمعیت در هر جامعه‌ای است از تهیه مقدمات اولیه برای دعوت از سرمایه‌گذاران و حمایت از موسسات دانش‌بنیان جهت اشتغالزایی در این منطقه خبر داد.

مهدی اسماعیلی در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه بیکاری از جمله مشکلاتی است که شهر میانه نیز همچون سایر نقاط کشور با آن مواجه شده است، گفت: این مشکل در حالی در این منطقه وجود دارد که ایجاد اشتغال و کارآفرینی مهمترین رکن برای نگهداشت جمعیت در هر جامعه‌ای است.

نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه در گذشته در میانه به این موضوع به طور جدی توجه نشده بود که باعث شد جمعیت زیادی از این شهرستان مهاجرت کنند لذا بنده در طول چهار سال گذشته تمام تلاش خود بر کارآفرینی و ایجاد اشتغال در این منطقه معطوف کردم تاجاییکه برخی پروژه‌هایی که نقش مهمی در این زمینه داشتند به بهره‌برداری رسیدند و زمینه اشتغال برای چندین هزار نفر فراهم شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته هنوز مشکل نبود اشتغال برای جمعیت قابل توجهی در این شهرستان باقی مانده است که برای رفع این مشکل به ویژه برای جوانان تحصیلکرده، دعوت از سرمایه‌گذاران را برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی و حمایت ازموسسات دانش‌بنیان و فراخوان آنها به این منطقه را در دستورکار قرار داده و مقدمات اولیه را فراهم کردیم.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امیدوارم اگر توفیق خدمت مجدد به این منطقه حاصل شد در مجلس دوازدهم بتوانیم این موضوع را به طور جدی پیگیری کنیم تا نرخ بیکاری را در میانه به حداقل برسانیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 377484
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار