خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/10 - 11:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
جمیری خبر داد

تعیین تکلیف اراضی تل‌چیتی گناوه

مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس در نشست تعیین تکلیف اراضی تل‌چیتی گناوه با اشاره به تصمیمات خوبی که برای ساماندهی این اراضی در این نشست اتخاذ شده است، گفت: برای ۱۰ نفر از افرادی که روی این زمین مدعی بودند سند صادر شده که برای تغییر کاربری نیاز به تعامل مابین شهرداری و مالکین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست تعیین تکلیف اراضی تل‌چیتی گناوه گفت: برای اینکه شاهد رفع مشکلات و دستیابی به اهداف مد نظر باشیم باید نشست‌های مسئله‌محور داشته باشیم.



وی با اشاره به تصمیمات خوبی که برای ساماندهی اراضی تل چیتی گناوه در این نشست اتخاذ شده است افزود: برای ۱۰ نفر از افرادی که روی این زمین مدعی بودند سند صادر شده که برای تغییر کاربری نیاز به تعامل مابین شهرداری و مالکین است.



این نماینده مجلس  در دوره یازدهم بیان کرد: با نظر مساعد فرماندار گناوه طی جلسه‌ای با طرفین، نسبت به حل موضوع اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.



جمیری اضافه کرد: بخشی از اراضی که افرادی نسبت به آن ادعای مالکیت دارند در حال پیمودن مسیر قانونی خود است و طبق نظر قاضی پرونده تعیین تکلیف خواهد شد.



وی گفت: قسمتی که در اختیار اداره راه و شهرسازی است و یا مورد اختلاف مابین دستگاه‌ها است، با تعامل بین دستگاهی به‌طوری‌که آن اراضی به نفع مردم استفاده شود اما به مردمی آسیبی نرساند تعیین وضعیت می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 360790
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار