خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/17 - 16:01
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : استان ها
با حضور رحمت زاده انجام شد؛

تجلیل از پیشگامان اطلاع‌رسانی شهرستان صومعه سرا

در نشست صمیمی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد،نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس،از خبرنگاران قدردانی کرد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت،در یک نشست صمیمی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد،سعید رحمت زاده پشتیری نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی از خبرنگاران تقدیر به عمل آورد.
️در این مراسم،سعید رحمت زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، به اهمیت نقش خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی در جامعه اشاره کرد و گفت: "خبرنگاران باید به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین عمل کنند و تلاش کنند تا دستاوردهای شهرستان را به درستی به اطلاع عموم برسانند."

️وی همچنین بر لزوم همکاری و همدلی خبرنگاران با مسئولین تأکید کرد و افزود: "ما باید تمام تلاش خود را برای توسعه شهرستان به کار بگیریم و خبرنگاران می‌توانند با پوشش اخبار مثبت و موفقیت‌ها، به ایجاد امید در جامعه کمک کنند."

️تقدیراز خبرنگاران و تشویق آن‌ها به فعالیت‌های بیشتر در راستای امیدآفرینی، از نکات کلیدی این مراسم بود که مورد توجه حاضرین قرار گرفت. این نشست نشان‌دهنده عزم جدی نماینده شهرستان و خبرنگاران برای همکاری در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان بود.

️دیدار صمیمانه مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با نماینده مردم صومعه سرا

سعید رحمت‌زاده دراین دیدار نقطه نظرات خود را در جهت بهبود شرایط کتابخانه های شهرستان عنوان کرد و ایجاد کتابخانه های جدید در بخش های کم برخوردار شهرستان را خواستار شد.

یاسر تقوی مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان نیز قول مساعد جهت بروز رسانی و تجهیز امورات عنوان شده از سوی نماینده مردم شریف صومعه سرا داد و و عنوان داشت این موضوعات را در اولویت قرار خواد داد.

دیدار با معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش

️این دیدار با همراهی رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان و مهدی عشوری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان صومعه‌سرا در محل دفتر علی فرهادی معاون وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت.

نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس در این جلسه با بیان اینکه حل مشکلات و تأمین نیازهای فرهنگیان باید اولویت اصلی این وزارت‌خانه باشد تا دغدغه اصلی این قشر محترم بالابردن سطح آموزش و فرهنگ فرزندان ایران زمین باشد، تأکید کرد: فرهنگیان عزیز باوجود همه کاستی‌ها و ناملایمات همواره به وظیفه خود به شایستگی عمل کرده‌اند‌.

رحمت زاده با اشاره به اینکه تعیین تکلیف وضعیت استخدام و ایجاد بستر امنیت شغلی برای مربیان و آموزشیاران و نهضتی‌ها شرایط روحی مناسب‌تری برای همه اعضای کادر آموزشی و اداری فراهم می‌کند، بیان کرد:امنیت شغلی برای همه عزیزانی که در این وزارت‌خانه تحت هر عنوان، مشغول به تعلیم و تدریس هستند باید در اولویت اجرایی قرار بگیرد.

️تخصیص بودجه شش میلیارد تومانی بابت تعمیر و تجهیز مدارس و ادارات صومعه‌سرا و تولمات و نیز کانون شهید بهشتی از جمله مواردی بود که در این جلسه پس از تشریح وضعیت نامناسب زیرساخت و سرانه آموزشی شهرستان صومعه‌سرا توسط نماینده صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی مورد درخواست جدی قرار گرفت که معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن موافقت، دستور اقدامی برای تخصیص این اعتبار را صادر کردند.

️همچنین رحمت زاده با بیان ضرورت حمایت بیشتر از فرهنگیان خواستار اختصاص تسهیلات قرض‌الحسنه و مرابحه به مبلغ 10 میلیار تومان برای فرهنگیان شهرستان صومعه‌سرا شد که این درخواست نیز با موافقت و دستور فرهادی در مرحله اجرا قرار خواهد گرفت.️شایان ذکر است تأکید  رحمت زاده در همراهی و بیان توضیحات تکمیلی رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در این دیدار مبنی بر ضرورت توجه به مطالبات نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا درباره آموزش و پرورش شهرستان صومعه‌سرا که همانا مطالبات مردم، فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان است نیز واجد اهمیت است./

پایان پیام

  • کد خبر : 382072
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار