خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/10 - 13:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سالاری:

تایباد در تامین نیروی پزشک و تجهیزات درمانی با بحران مواجه شده است

نماینده مردم تایباد و تربت جام در مجلس، با بیان اینکه در این منطقه در تامین نیروی پزشک و تجهیزات درمانی با بحران مواجه شده‌اند تاکیدکردکه باید به وزرای جدید مجال دهیم که بتوانند دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را پیاده‌سازی کنند تا بتوانیم شاهد پیشرفت در شاخص‌های مرتبط با حوزه فعالیتشان باشیم.

عثمان سالاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود، گفت: متاسفانه ما در حوزه بهداشت و درمان و ارائه خدمات به بیماران با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم چراکه زیرساخت‌های لازم در این حوزه فراهم نشده است و امکانات و تجهیزات درمانی موجود نیز پاسخگوی نیاز بیماران نیست.

نماینده مردم تایباد، تربت جام و باخرز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون هم در زمینه ارائه خدمات این حوزه، هم تامین نیروی پزشک و هم کادر درمان بخصوص پرستاران با بحران مواجه هستیم.  

وی یادآور شد: البته ما باید به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر وزرا مجال دهیم که بتوانند دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را پیاده‌سازی کنند تا بتوانیم شاهد پیشرفت در شاخص‌های مرتبط با حوزه فعالیتشان باشیم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: اگر وزارتخانه‌های مربوطه از همین ابتدای راه دولت چهاردهم به درستی ریل‌گذاری کرده و بر مبنای خرد و بررسی‌های کارشناسانه به اتخاذ سیاست‌های راهبردی بپردازند می‌توان امید داشت که راندمان مطلوبی را در حوزه‌های مختلف برای کشور به ارمغان آورند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382916
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار