خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/14 - 14:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
متینیان با اشاره به دیدار با مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان:

تاکید بر تکمیل پروژه نیمه تمام آموزشی رامهرمز و رامشیر

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: در نشست با مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، رفع مشکل مدارس خطر آفرین، ساخت مدرسه در مناطقی که به آموزشگاه نیاز دارند، تجهیز وسایل الکترونیکی و ماشین های اداری از جمله کامپیوتر، دستگاه کپی ، پرینتر، وسایل سرمایشی و ... تاکید شد.

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دیدار خود با مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت:  در ابتدا به خدمات ارزنده اداره نوسازی استان خوزستان بر تکمیل طرح های نیمه کاره و تعریف پروژه های جدید تاکید شد.



وی با بیان اینکه زلزله ۵/۳ ریشتری اخیر در مشراگه به زیرساخت های آموزشی شهرستان رامشیر صدمات اساسی وارد کرده است افزود: به طوری که برخی مدارس به طور کلی تخریب شدند و بر جبران خسارت های وارده و نوسازی فوری مدارس فرسوده تاکید کردم.



نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: روستاهای زیادی داریم که از کانکسی بودن مدارس و یا فرسوده بودن رنج می برند که امید داریم با ارایه طرح های جدید توسط این اداره کل به زودی نوسازی شوند.



️عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکید کرد: در این جلسه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، رفع مشکل مدارس خطر آفرین، ساخت مدرسه در مناطقی که به آموزشگاه نیاز دارند، تجهیز وسایل الکترونیکی و ماشین های اداری از جمله کامپیوتر، دستگاه کپی ، پرینتر، وسایل سرمایشی و ... تاکید شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 372584
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار