خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/24 - 14:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سلیمی در تشریح نشست با وزیر جهادکشاورزی مطرح کرد:

تاکید بر تامین اعتبار برای حل مشکل کشاورزان سمیرم

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: در روزهای دیدار و گفت و گویی با وزیر جهاد کشاورزی داشتم که در این دیدار  پیرامون تامین اعتبار پروژه‌های شهرستان، استمهال وامها، اعطای تسهیلات بانکی، کمک به رونق کشت های گلخانه  و سرپناه های عشایری، نظارت بر سموم دفع آفات نباتی و اختصاص سهمیه کودهای شیمیایی بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای دیدار و گفت و گویی با وزیر جهاد کشاورزی داشتم که در این دیدار  پیرامون تامین اعتبار پروژه‌های شهرستان، استمهال وامها، اعطای تسهیلات بانکی، کمک به رونق کشت های گلخانه  و سرپناه های عشایری، نظارت بر سموم دفع آفات نباتی و اختصاص سهمیه کودهای شیمیایی بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.



وی افزود: آقای وزیر نیز پس از استماع مباحث مطروحه، قول مساعد دادند تا پس از بررسی های انجام شده اقدامات لازم را انجام دهند؛ اگرچه دستورات لازم را برای انجام شدن برخی از مباحث مطروحه را به معاونین خود صادر نمودند تا در اسرع وقت انجام گیرد.



نماینده مردم سمیرم در مجلس بیان کرد: در بحث راهسازی حوزه انتخابیه نیز با تلاش های انجام شده موافقت برگزاری مناقصه روکش آسفالت مسیر حنا به آباده و جاده ارتباطی وردشت به بروجن از سازمان راهداری کشور اخذ شد و مقرر شده است اقدامات اولیه در این رابطه انجام گیرد و پس از آن عملیات اجرایی آغاز شود.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای حل محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه نیز اقدامات مطلوبی صورت گرفته است و در حال حاضر نیز با پیگیری های انجام شده اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه های راسازی اخذ شود تا این پروژه های سریعا تکمیل شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 373106
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار