خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/11 - 15:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
جعفری بروجنی مطرح کرد:

تاکید بر اختصاص اعتبار جهت تسریع در تکمیل فضاهای آموزشی بروجن

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: دیدار و گفت و گویی با رئیس سازمان نوسازی مدارس داشتم که در این دیدار پیرامون اختصاص اعتبار جهت تسریع در تکمیل فضاهای آموزشی مباحثی مطرح شد و مقرر گردید مساعدت لازم را داشته باشند.

امیرقلی جعفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با وزیر صمت داشتم که در این دیدار پیرامون احیای واحدهای نیمه تعطیل و اعطای تسهیلات برای کارخانه هایی که در چرخه تولید هستند صحبت و مقرر شد پس از بررسی های لازم اقداماتی در این رابطه انجام گیرد.

وی افزود: برای حل مشکل کشاورزان بروجن دیداری با مسئولان جهاد کشاورزی داشتم که در این دیدار قول مساعد داده شده است که هم در زمینه اعطای تسهیلات و هم تامین نهاده های دامی مساعدت لازم صورت پذیرد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: برای تامین تجهیزات ورزشی و همچنین تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های ورزشی دیدار و گفت و گویی با وزیر ورزش داشتم که در این دیدار وزیر قول مساعدت دادند و ما نیز امیدواریم که در اسرع وقت این اقدامات انجام شود.

جعفری بروجنی گفت: دیدار و گفت و گویی با رئیس سازمان نوسازی مدارس داشتم که در این دیدار پیرامون اختصاص اعتبار جهت تسریع در تکمیل فضاهای آموزشی مباحثی مطرح شد و مقرر گردید مساعدت لازم را داشته باشند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377902
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار