خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/11 - 10:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدصالحی:

تامین آب شرب چادگان معطل تصمیم آب منطقه‌ای استان اصفهان است

نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بویین میان‌دشت در مجلس، در بیان روند تامین آب شرب مورد نیاز چادگان، روستاهای اطراف آن و رزوه از طریق اسکله پمپاژ آب، از تعلل آب منطقه‌ای استان اصفهان برای تامین سوله به عنوان مانعی در مسیرتحقق این مهم یاد کرد.

حسین محمدصالحی دارانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح بخشی از مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه خود، گفت: با توجه به اینکه این منطقه یکی از قطب‌های کشاورزی استان اصفهان محسوب می‌شود هر سال با مشکل تمدید تسهیلات کشاورزی مواجه هستیم که می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم را حل کند.

نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بویین میان‌دشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برغم تصویب این تسهیلات اما هنوز از سوی دولت به بانک‌ها ابلاغ نشده است و این موضوع باعث سردرگمی مردم این منطقه شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راه‌های روستایی، تصریح کرد: ما در چند سال گذشته اقدامات مطلوبی در خصوص طرح هادی روستاها و عملیات اجرایی آسفالت و جاده‌سازی انجام دادیم که امیدواریم با کمک دولت این روند تداوم پیدا کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در مورد روند پیگیری برای تامین آب شرب مورد نیاز چادگان، یادآور شد: برای اسکله پمپاژ آب در شهرستان چادگان تقریبا کارهای اجرایی در جهت تکمیل این پروژه انجام شده است و اقدامات لازم برای تامین برق و انشعابات آن نیز انجام شد و قرار بود آب منطقه‌ای استان یک سوله نیمه ساخته برای آن نصب کند.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: متاسفانه آب منطقه‌ای استان تاکنون در این زمینه تعلل داشته است و این در حالی است که تنها با گذراز این مرحله پروژه تکمیل شده و آب شرب مورد نیاز چادگان، روستاهای اطراف آن و رزوه تامین خواهد شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377865
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار