خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/21 - 13:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سنگدوینی:

بیمارستان های گرگان با کمبود تخت بیمارستانی مواجه هستند

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: مردم شهرستان های ما از کمبود تخت بیمارستانی رنج می برند و نیاز است که وزارت بهداشت توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه گفت: خوشبختانه در این 4 سال اخیر اقدامات خوبی در بهداشت و درمان حوزه انتخابیه رقم خورده اما ناکافی بوده است.

وی افزود: در بخش تجهیزات پزشکی توانستیم سی تی اسکن، سی تی آنژو، ام آر آی، توموتراپی و ... برای بیمارستان های حوزه انتخابیه اخذ کنیم که با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان بوده است اما وضعیت شهرستان های ما به لحاظ تخت بیمارستانی مطلوب نیست.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس بیان کرد: در حال حاضر 2 بیمارستان در شهرستان در حال ساخت است که یکی از آنها 600 تختخوابی بوده و حدود 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و شرایط پیشرفت آن مطلوب نبوده است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: همچنین بیمارستان 200 تختخوابی کودکان هم در حال ساخت است و در شرق استان هم مجوز ساخت بیمارستان 100 تختخوابی اخذ شده است که بودجه آن باید در نظر گرفته شود تا عملیات اجرایی آن شروع شود.

سنگدوینی گفت: مردم شهرستان های ما از کمبود تخت بیمارستانی رنج می برند و نیاز است که وزارت بهداشت توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376435
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری