خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/20 - 14:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی:

بیمارستان های هشتگرد و نظرآباد با کمبود پزشک متخصص مواجه هستند

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس گفت: بیمارستان های شهر هشتگرد و نظرآباد با کمبود پزشک متخصص مواجه هستند در همین راستا جلساتی با وزیر بهداشت داشتم و آنچه در این بیان کردند این بوده که برای حل این موضوع دستوراتی صادر شده است اما در عمل شاهد این اتفاق نبوده ایم.

علی حدادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با توجه به اینکه مجوز سهمیه آب از سد طالقان از سوی وزارت نیرو اخذ شده است و این موضوع یک کار بسیار مهمی بوده است اما متاسفانه مشخص نیست که چرا تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

وی افزود: یکی از مطالبات مردم نیز افتتاح این پروژه است زیرا همه مراحل عملیات اجرایی آن انجام شده است و برای این پروژه اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان اختصاص داده شده بود که امیدواریم وزارت نیرو سریعا دست به کار شود و کار بهره برداری آن را انجام دهد تا مردم حوزه انتخابیه از این اقدام مسرور شوند.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس بیان کرد: مجموعه ورزشی 5 هزار نفری که در سفر نخست ریاست جمهوری مصوب شده بود تا روند اجرایی آن پیش رود اما کار آن پیش نرفته است و همین موضوع سبب گلایمندی ورزشکاران حوزه انتخابیه شده است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: بیمارستان های شهر هشتگرد و نظرآباد با کمبود پزشک متخصص مواجهه هستند در همین راستا جلساتی با وزیر بهداشت داشتم و آنچه در این بیان کردند این بوده که برای حل این موضوع دستوراتی صادر شده است اما در عمل شاهد این اتفاق نبوده ایم./

پایان پیام

  • کد خبر : 376376
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری