خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/21 - 12:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
درخشان:

بیمارستان های ایرانشهر و راسک پاسخگوی مردم منطقه نیستند

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: متاسفانه بیمارستان های حوزه انتخابیه پاسخگوی نیازهای مردم منطقه نیستند و به لحاظ تجهیز امکانات هم مطلوب نبوده اند.

عبداناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از کم کاری های برخی از وزارتخانه در حوزه انتخابیه گفت: متاسفانه بیمارستان های حوزه انتخابیه پاسخگوی نیازهای مردم منطقه نیستند و به لحاظ تجهیز امکانات هم مطلوب نبوده اند.

وی افزود: در حال حاضر بیمارستان شهرستان راسک با جمعیتی بالغ بر 250 هزار نفر نمی تواند نیازهای مردم این منطقه را برطرف کند و حتی در شرایط خاص هم شاهد بوده ایم که این بیمارستان ظرفیت ارائه خدمات آنچنانی را ندارد.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: وزارت بهداشت باید برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه تدابیر لازم را بیندیشد و اعتبار لازم را برای خرید دستگاه های پزشکی و همچنین ساخت مراکز درمانی در منطقه اختصاص دهد تا دیگر شاهد کاستی ها در این حوزه نباشیم.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: مراکز درمانی حوزه انتخابیه با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند و در حال حاضر نیاز مبرم به پزشکان متخصص داریم که این مهم باید با همت وزارت بهداشت برطرف شود؛ البته ناگفته نماند اقدامات خوبی هم صورت پذیرفته اما ناکافی بوده اند که امیدواریم این موضوعات برطرف شوند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377034
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری