خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/29 - 15:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
زندیان:

بیمارستان قدیمی بیجار احیا می‌شود

نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بیمارستان قدیمی بیجار احیا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علیرضا زندیان اظهار کرد: حوزه بهداشت و درمان اهمیت زیادی دارد و بیمارستان قدیم بیجار در حال احیا شدن است. این بیمارستان به مرکز شیمی درمانی، ام آر ای و پانسیون پزشکان تخصیص می‌یابد.

زندیان به دلیل نصب نشدن دستگاه ام آر ای اشاره کرد و بیان داشت: مکان دستگاه ام آر ای در حال آماده شدن است واقدامات لازم در راستای عایق بندی اشعه در حال انجام است تا این دستگاه نصب شود. این خدمات به تمام مردم شهرها و روستاهای بیجار تعلق خواهد گرفت.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پروژه دیگری که در دست اقدام است ادامه پیاده راه اردلان است و از مزیت این پیاده راه این است که بافت قدیمی بازار و تیمچه در این مسیر قرار دارد و باید از این میراث مراقبت کرد.

وی اعلام کرد: به طور حتم این پروژه هیچ مشکلی برای کسبه و بازاریان ایجاد نخواهد کرد. وضعیت جاده‌های یاسوکند سامان می‌یابد

زندیان همچنین به وضعیت جاده‌های یاسوکند اشاره کرد و ابراز داشت: این جاده‌ها به دلیل تردد خودروهای سنگین در زیر بار ترافیکی معادن قرار دارد و باید اقدامات اساسی برای سامان یافتن آن انجام شود. در جلسات متعددی که با ایمیدرو صورت گرفت مقرر شد این جاده بهسازی و تعریض شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسات معادن متعهد شدند در طول ۱۸ ماه ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه امسال را برای بهسازی و تعریض و اجرای زیر گذر گندله سازی و میدان دو راه شیخ بشارت اختصاص دهند.

زندیان گفت: در همین راستا مطالعات انجام شده و تفاهم با راهداری منعقد شده و به زودی طی مناقصه به پیمانکار سپرده می‌شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 382547
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار