خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/28 - 16:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
کعب عمیر بیان کرد:

بهسازی و آسفالت 29 جاده شوش و کرخه/احداث پست‌های برق 400 کیلو ولت نصر شوش و دانیال در این منطقه

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس، در بیان اقداماتی که در جهت توسعه راه‌ها و حوزه تامین برق این منطقه انجام داده است از بهسازی و آسفالت 29 جاده و احداث پست‌های برق 400 کیلو ولت نصر شوش و دانیال با پیشرفت فیزیکی حدود 90 درصد یاد کرد.

محمد کعب عمیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات موثری که در جهت توسعه راه‌های حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: در دوره فعالیت مجلس یازدهم موفق شدیم بسیاری از مشکلات این منطقه را در حوزه تامین زیرساخت‌ها و راه‌های مواصلاتی حل کنیم کمااینکه 29 جاده بهسازی و آسفالت شد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی، در خصوص اقداماتی که در حوزه تامین برق این منطقه پیگیری و انجام داده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از زیرساخت‌های تحقق شعار سال احداث نیروگاه است چون در این منطقه با افت ولتاژ مواجه بودیم نسبت به احداث نیروگاه اقدام کردیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در این راستا نیروگاه 42 مگاواتی مقیاس متوسط در شهرستان کرخه احداث شده و قرار شد دو پست برق اعم از پست برق 400 کیلو ولت نصر شوش و پست برق دانیال را آنجا احداث کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تاکنون پست برق دانیال تا حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پست نصر نیز در مرحله ساخت ابنیه قرار دارد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377296
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار