خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/10 - 09:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
قیصری:

با تشکیل مجمع نمایندگان استان تهران، مسائل و موضوعات اصلی پایتخت مورد بررسی قرار خواهد گرفت

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امکانات تهران پاسخگوی جمعیت آن نیست، گفت: اگر برای تهران نسبت بندی در نظر بگیریم، به دلیل عدم تناسب جمعیت این شهر با امکاناتش جزو شهرهای محروم کشور محسوب می‌شود.

قیصری

زینب قیصری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد اولویت‌های حل مشکلات تهران در مجلس دوازدهم، گفت: برای ورود به مجلس دوازدهم نشست‌هایی با مردم  تهران ، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برگزار و مشکلات ساکنین مناطق تهران و شهرستان‌ها تا حدودی احصاء شد که این موضوعات در اولویت رسیدگی نمایندگان تهران در مجلس دوازدهم خواهد بود. 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: با تشکیل مجمع نمایندگان استان تهران بی تردید مسائل و موضوعات اصلی پایتخت مورد بررسی قرار خواهد گرفت، تهران با توجه به وسعتش و پایتخت بودنش به همان نسبت با مشکلات بزرگی درگیر است.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم با بیان اینکه امکانات تهران پاسخگوی جمعیت آن نیست، اظهار داشت: اگر برای تهران نسبت بندی در نظر بگیریم، به دلیل عدم تناسب جمعیت این شهر با امکاناتش جزو شهرهای محروم کشور محسوب می‌شود، طی چند سال اخیر شاهد رشد حاشیه نشینی در تهران هستیم که این موضوع نیازمند بررسی همه جانبه از حوزه بهداشت و درمان و آموزش گرفته تا موضوعات امنیتی است، بر همین اساس باید اعتبارات این شهر ویژه باشد.

قیصری با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مساعدت لازم با شهرداری تهران  را در راستای رفع مشکلات پایتخت، از موضوعات فرهنگی گرفته تا معضلات شهری خواهند داشت بر ضرورت برگزاری نشست‌های مشترک مجلس با شهرداری تهران تاکید کرد.

وی در پایان ضمن مهم برشمردن هوشمند سازی شهر تهران گفت: هوشمندسازی کلان شهرها به خصوص تهران یک الزام است و همه دستگاه‌ها برای تحقق آن باید تلاش کنند./

پایان پیام 

 

 

 

 

 

 

  • کد خبر : 380063
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار