خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/13 - 17:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
جراره بیان کرد:

بازدید نماینده استان هرمزگان از عملیات ساخت مجتمع درمانی پیامبر اعظم(ص)

"فاطمه جراره" با حضور در مراسم آغاز ساخت همراه سرا،مشکلات حوزه درمان استان هرمزگان و‌ وظایف هرکدام از دستگاه‌ها را بیان کرد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت ؛فاطمه جراره با شرکت در مراسم آغاز ساخت همراه سرا،مشکلات حوزه درمان استان و‌ وظایف هرکدام از دستگاه‌ها را بیان کرد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، بندرخمیر، حاجی آباد و بوموسی در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مردم بسیار نگران وضعیت بیمارستان شهید محمدی هستند و ضمنا همراهان بیمار باید علاوه بر رنج مریض داری شرایط سخت محیط بیمارستان را نیز تحمل می‌کردند.فاصله تا نقطه مطلوب بسیار است و مردم خیلی انتظار دارند و باید مسؤولیت اجتماعی صنایع و خیرین به سمت حوزه سلامت سوق داده شوند.

وی ادامه داد: تأمین کادر درمان مورد نیاز استان یکی چالش‌های مهم است که از همین الان باید برای آموزش و تربیت نیروهای متخصص برنامه‌ریزی کنیم تا در آینده مشکلات کمتر باشد.تعداد تصادفات در استان‌‌ زیاد است و لازم است دولت در کنار توسعه بیمارستان‌ها به ارتقای سطح کیفی جاده‌ها نیز توجه کند.

حضور در دیمیلو و جلسه با استاندار برای بررسی نگرانی زیست محیطی مردم به احداث پالایشگاه

همچنین؛فاطمه جراره با حضور در روستای دیمیلو و بررسی نگرانی مردمی در خصوص مسائل زیست محیطی احداث پالایشگاه برای پیگیری موضوع به دیدار استاندار هرمزگان رفت.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری موضوع نگرانی‌های مردمی در خصوص مسایل زیست محیطی احداث پالایشگاه ابتدا با حضور در روستای دیمیلو و جلسه با معتمدین و مردم به بررسی میدانی منطقه پرداخت و سپس برای رفع این نگرانی‌ها به دیدار استاندار هرمزگان رفت.

در این جلسات بر لزوم کسب نقطه نظرات مردم هر منطقه مخصوصا این روستا در خصوص احداث هر پروژه تاکید و برای پیگیری موضوع تا حل آن که از هر جهت به نفع مردم و منطقه باشد برنامه ریزی شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 381549
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار