خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/27 - 13:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
قادری مطرح کرد:

بازدید از کارخانه در حال ساخت کاعذ زاگرس؛ پیگیری جهت رفع مشکلات این کارخانه

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: برای رفع مشکلات کارخانه در حال ساخت کاغذ زاگرس بازدیدی از این کارخانه بعمل آمد تا از نزدیک در جریان مشکلات آن قرار بگیریم و اقدامات لازم جهت حل آنها صورت گیرد.

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: اخیرا بازدیدی به همراه آقای ایمانیه استاندار فارس و مدیران استان از کارخانه درحال ساخت کاغذ زاگرس داشتیم تا اقدامات لازم برای برطرف کردن مشکلات پیش رو انجام گیرد.



وی افزود: پیگیری هایی هم برای تامین مالی پروژه تعریض جاده‌های روستایی قلات-کدیان و خان‌زنیان انجام گرفت که خوشبختانه وزیر راه و شهرسازی موافقت خود را برای تعریض محور ذکر‌ شده و برگزاری مناقصه اعلام نمود و امیدواریم این موضوع در اسرع وقت انجام شود.



نماینده مردم شیراز در مجلس بیان کرد: همچنین تلاش هایی هم برای رفع مشکلات فعالان  اقتصادی استان فارس انجام گرفت که در این راستا نیز در روزهای اخیر با آقای ضیغمی معاون وزیر صمت، رئیس سازمان توسعه تجارت و فعالان صنعتی و اقتصادی در اتاق بازرگانی جلسه ای برگزار شد تا اقداماتی در این راستا انجام گیرد.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در روزهای اخیر نیز جلسه ای مشترک مابین صنعتگران شهرک صنعتی شهید دستغیب با شهردار منطقه 5 داشتیم که در این نشست پیرامون مسائل، مشکلات و معرفی ظرفیت های این شهرک صنعتی بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 373187
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار