خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/25 - 13:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فیروزی:

ایجاد اشتغال مهمترین نیاز شهرستان فسا است/ضرورت تسریع فرآیند اداری در حمایت از سرمایه‌گذاران این شهرستان

نماینده مردم فسا در مجلس، ضمن اشاره به اینکه یکی از مهمترین نیازهای شهرستان فسا اشتغالزایی و اجرای پروژه‌هایی است که به ایجاد اشتغال منتهی می‌شود از کندی فرآیند اداری تحویل زمین به سرمایه‌گذارانی که در طول 3 سال گذشته آماده سرمایه‌گذاری در این شهرستان بوده‌اند، انتقاد کرد.

حجت اله فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان مشکلات موجود در حوزه انتخابیه خود، گفت: بنده ضمن تقدیر از مجلس بخاطر بودجه‌هایی که در 4 سال گذشته به پروژه‌های زیرساختی شهرستان فسا اختصاص داده و تشکر از دولت محترم که اهتمام جدی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فسا بخصوص در حوزه بهداشت ودرمان داشتند باید به این نکته اشاره کنم که برغم این اقدامات انجام شده همچنان با کمبودهایی در این شهرستان مواجه هستیم.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: یکی از مهمترین نیازهای شهرستان فسا اشتغالزایی و اجرای پروژه‌هایی است که به ایجاد اشتغال منتهی می‌شود و ضرورت دارد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در این خصوص می‌طلبد دولت محترم در تخصیص منابع بانکی و ارائه تسهیلات به شهرستان‌های کمتر برخوردار که فسا هم در زمره آنها قرار دارد، حمایت از چه سرمایه‌گذارانی که در این منطقه فعال هستند و چه سرمایه‌گذارانی که مشتاق سرمایه‌گذاری در این شهرستان هستند را بیشتر مورد توجه قرار دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: یکی دیگر از مهمترین مشکلاتی که در این شهرستان با آن مواجه هستیم وجود سرمایه‌گذاران متعددی است که آماده سرمایه‌گذاری در شهرستان فسا هستند و در طول 3 سال گذشته مجوز لازم برای فعالیت در این منطقه را دریافت کرده و زمین لازم برای واگذاری به آنها نیز مشخص شده است اما متاسفانه فرآیند اداری تحویل زمین به این افراد به شدت کند بوده است.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این روند باعث دلسردی سرمایه‌گذاران شده است چرا که نسبت به سرمایه‌ای که آنها برای احداث کارخانه یا راه‌اندازی یک واحد تولیدی در نظر داشتند، هزینه‌ها به دلیل افزایش روزانه قیمت‌ها، چندین برابر شده است بنابراین سرمایه‌گذاران انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این منطقه ندارند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377103
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی