خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/29 - 15:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
توسلی:

انبار دارویی کبودرآهنگ به بهره برداری رسید

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: انبار دارویی کبودرآهنگ به بهره برداری رسید و در حال حاضر نیز اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) هم در حال ساخت است و حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فتح الله توسلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده درمانگاه کبودرآهنگ کلنگ زنی شد و اعتبار این مرکز نیز تامین شده است و در حال اجرای مناقصه آن هستند.



وی افزود: ساختمان درمانگاه حدود 3100 متر است که اگر در ماه های شروع به کار شود حدود 2 سال زمان می برد تا به بهره برداری برسد و قطعا این موضوع می تواند در خدمات رسانی به شهروندان در بعد بهداشت و درمان مفید باشد.



نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: همچنین با تلاش های انجام شده در ماه های اخیر انبار دارویی کبودرآهنگ به بهره برداری رسید و در حال حاضر نیز اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) هم در حال ساخت است و حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.



این نماینده مردم در مجلس گفت: پیگیری هایی هم برای تامین زمین بیمارستان 300 تختخوابی کبودرآهنگ انجام شده است که امیدواریم این اتفاق سریعا انجام شود. درمانگاه تامین اجتماعی بهار هم افتتاح شد و در حال خدمات رسانی به مردم است.



وی گفت: 5 خانه بهداشت در حوزه انتخابیه در حال ساخت است که حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند همچنین درمانگاه شبانه روزی مهاجران هم به شبانه روزی ارتقا یافت./



پایان پیام

  • کد خبر : 368565
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار