خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/08 - 11:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین زاده خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه عمرانی در گراش به مناسبت هفته دولت

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از افتتاح چندین پروژه عمرانی به ویژه مدرسه با مشارکت خیرین خبر داد.

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی در گراش، گفت: به مناسبت هفته دولت، یک طرح در شهرستان گراش افتتاح و سه طرح دیگرنیز کلنگ‌زنی که در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات ساخت این طرح‌ها برگزار شد.



نمایندگان مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی افزود: طرحی که افتتاح شد، ساختمان خیرساز پایگاه انتقال خون گراش بود که در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با ۷۰۰ مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان ساخته شده بود.



وی ادامه داد: سه طرحی هم که کلنگ‌زنی شد، احداث مدرسه ۶ کلاسه خیام، اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت ۷۷ هکتار و ساخت پارکینگ گلزار شهدای گراش بود.



حسین زاده یادآور شد: مدرسه خیام توسط یکی از خیرین و پارکینگ گلزار شهدا با مشارکت شهرداری و یکی از خیرین عزیز ساخته خواهد شد. پیش‌بینی احداث این دو طرح نیازمند ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است.



این نماینده مردم در مجلس یادآور شد: تعداد واحدهای فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن گراش نیز که امروز کار ساخت آن آغاز شد، ۹۰۶ واحد است که به صورت دو طبقه‌ دو واحدی حیاط‌دار ساخته خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 367551
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار