خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/20 - 14:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی:

استقرار دستگاه ام آر آی برای بیمارستان هشتگرد/ اعتبار لازم برای ساخت بیمارستان طالقان اختصاص یابد

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس گفت: اعتبار لازم برای ساخت بیمارستان طالقان اختصاص یابد.

علی حدادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: بیمارستان های شهر هشتگرد و نظرآباد با کمبود پزشک متخصص مواجهه هستند در همین راستا جلساتی با وزیر بهداشت داشتم و آنچه در این جلسه بیان کردند این بوده که برای حل این موضوع دستوراتی صادر شده است اما در عمل شاهد این اتفاق نبوده ایم.

وی افزود: در موضوع تجهیزات پزشکی نیز بیمارستان های حوزه انتخابیه نیاز جدی به امکانات داشتند که با پیگیری های انجام شده توانستیم اقداماتی را انجام دهیم و به عنوان مثال اخذ دستگاه ام آر آی برای بیمارستان هشتگرد بوده است.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ عنوان کرد: انتظار می رود که وزارت بهداشت کمبودهای پزشکی حوزه انتخابیه از جمله گکمبود پزشک متخصص را برطرف کند تا مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: بیمارستان شهر طالقان هم که در حال ساخت است پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و امیدواریم وزارت بهداشت اعتبار لازم را برای ساخت این پروژه در نظر گیرد چرا که این شهر از تخت بیمارستانی لازم برخوردار نیست.

حدادی تاکید کرد: ساخت تونل جاده طالقان به هشتگرد الزامی است که دستورات لازم از سوی وزیر راه برای اختصاص اعتبار آن داده شده است و امیدواریم سریعا اختصاص یابد تا پروژه به اتمام برسد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376377
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری