خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/16 - 13:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
پولادی:

استان لاله‌خیز مازندران هنوز فقر زیر برگ‌های سبزش پنهان است/ناایمنی راه دسترسی تهران-شمال از بزرگترین مشکلات این استان است

نماینده مردم نوشهر در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه گرچه استان لاله‌خیز مازندران از منابع طبیعی و جنگل‌ها به وفور بهره‌مند است اما همانطور که رهبری فرمودند فقر مازندران، زیر برگ‌های سبزش پنهان است تاکید کرد که تامین معیشت مردم این منطقه در اولویت برنامه‌هایش قرار دارد.

کامران پولادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخشی از مشکلات حوزه انتخابیه خود که پیگیری برای رفع آنها را در اولویت برنامه‌هایش قرار داده است، گفت: مهمترین اولویتمان برای رفع مشکلات این منطقه بهبود معیشت و تامین رفاه مردم است که خط قرمز ما است و قطعا در کنار قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین که وظیفه اصلی نمایندگان است به عنوان مهمترین برنامه پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: گرچه در استان لاله‌خیز مازندران از منابع طبیعی و جنگل‌ها به وفور بهره‌مند هستیم اما همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند فقر مازندران، زیر برگ‌های سبزش پنهان است.

وی یادآور شد: یکی دیگر از مهمترین مشکلات این منطقه به وضعیت راه دسترسی تهران-شمال برمی‌گردد که متاسفانه بیش از 80 سال قدمت دارد اما هنوز به طور جدی ایمن‌سازی و بهسازی نشده است، آن هم در شرایطی که تعداد زیادی از مسافران روزانه از این مسیرها تردد می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: متاسفانه این مسیر به دلیل فرسودگی و عدم ایمنی لازم با وقوع یک سیل مسدود می‌شود بنابراین لازم است ساماندهی این بخش را نیز به طور جدی پیگیری کنیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 380314
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار