خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/03 - 13:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
«نوین» با اشاره به انتخاب خود به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی مطرح کرد

استان آذربایجان شرقی دچار عقب ماندگی‌های زیرساختی است

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی از جلسه این مجمع با رئیس جمهور منتخب در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت:متاسفانه استان آذربایجان شرقی در دهه اخیر از نظر زیرساخت‌ها دچار عقب ماندگی‌هایی شده و ما در برخی از شاخص‌ها به رتبه‌های ۱۵ و ۱۶ رسیده‌ایم.

نوین

 علیرضا نوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: نمایندگان استان آذربایجان شرقی ۱۹ نفر هستند و این نمایندگان روز گذشته تشکیل جلسه داده و مجمع نمایندگان استان را انتخاب کردند.

نماینده مردم «آذرشهر، اسکو ، تبریز» در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به موجب تصمیم نمایندگان استان آذربایجان شرقی، بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی انتخاب شدم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین در جلسه اخیر مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی،نمایندگان عضو در ۷ شورای عالی، نظیر شورای عالی معادن، شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و شورای حل اختلاف و غیره ..انتخاب شدند.

نوین با اشاره به جلسات مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی بیان کرد: بنا داریم پیرو تشکیل این جلسات، نخست با رئیس جمهور منتخب و همچنین در آینده با هیئت دولت، جلسه ای را داشته باشیم تا از این طریق،موضوعات توسعه‌ای و عمرانی شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: البته باید به این نکته اشاره کنم که متاسفانه استان آذربایجان شرقی در دهه اخیر از نظر زیرساخت‌ها دچار عقب ماندگی‌هایی شده و ما در برخی از شاخص‌ها به رتبه‌های ۱۵ و ۱۶ رسیده‌ایم. با این حال امیدواریم با حضور آقای دکتر پزشکیان در مسند رئیس جمهور و هیئت دولت جدید، اقدامات خوبی در استان صورت گیرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380973
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار