خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/18 - 11:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
وحیدی با اشاره به برگزاری نشست مشترک استانی برای مسائل آب حوزه انتخابیه:

از تأمین ۲۰۰ کیلومتر لوله برای همه شهرستان‌های حوزه انتخابیه تا اختصاص 2 تانکر آبرسانی جدید

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست بررسی مسائل آبفای حوزه انتخابیه، گفت: در این نشست از در خصوص تأمین ۲۰۰ کیلومتر لوله برای همه شهرستان‌های حوزه انتخابیه تا اختصاص 2 تانکر آبرسانی جدید تصمیماتی اتخاذ شد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به برگزاری نشست با مدیرعامل آبفای خراسان شمالی، دهیاران، شوراهای حوزه انتخابیه جهت بررسی مشکلات حوزه آب، عنوان کرد: در این نشست مشکلات مربوط به تأمین آب مناطق مختلف حوزه انتخابیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: تأمین ۲۰۰ کیلومتر لوله برای همه شهرستان‌های حوزه انتخابیه با اخذ دستور مدیرعامل آبفای کشور از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود که مورد تأکید قرار گرفت.



وی ادامه داد: ورود دو تانکر آبرسانی مختص شهرستان بجنورد، راز و جرگلان نیز یکی از موضوعاتی بود که مورد موافقت قرار گرفت و کار اجرایی آن به زودی انجام می‌شود.



وحیدی اضافه کرد: بسیاری از مشکلات حوزه آب نیازمند مدیریت صحیح است و باید مدیران آبفا به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.



رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم رفع مشکلات حوزه آب، در تابستان  تنش اجتماعی را به دنبال دارد لذا باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 364610
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار