خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/19 - 16:21
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
امانقلیچ شادمهر مطرح کرد:

اخذ مجوز طرح احداث راه آهن اینچه برون-گنبد-آزادشهر به شاهرود

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: مجوز طرح احداث راه آهن اینچه برون، گنبدکاووس- آزادشهر به شاهرود در دوره یازدهم به تصویب رسید و ماده 23 آن نیز اخذ و تایید شده است.

امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده طرح احداث راه آهن اینچه برون، گنبدکاووس- آزادشهر به شاهرود در دوره یازدهم به تصویب رسید و ماده 23 آن نیز اخذ و تایید شده است و با اعتبار پیش بینی شده در برنامه و بودجه 1403 مرحله اجرایی آن آغاز خواهد شد.



وی افزود: لازم به ذکر است این پروژه خط راه آهن به دلیل کم هزینه بودن  و به صرفه و اقتصادی بودن و کوتاه تر شدن مسیر ریلی و اتصال به کریدور شمال و جنوب مورد استقبال سازمان برنامه و بودجه قرار گرفته است.



نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: همچنین با پیگیری های انجام گرفته چند دستگاه خودروی بالابر به اداره برق گنبد تحویل داده شده است. دیدار و گفت و گویی هم با رئیس سازمان منابع طبیعی داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات مربوطه حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم را انجام دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 372818
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار