خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/27 - 14:10
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
آزادی خواه خبر داد

اخذ مجوز ساخت دامداری 6 هزار راسی در ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: شرکت سرمایه گذاری شستا در شهرستان ملایر سرمایه گذاری خاصی نکرده بود که با پیگیری های انجام شده توانستیم مجوز ساخت یک واحد دامداری 6 هزار راسی مولد را اخذ کنیم.

احد آزادیخواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده جشنواره مبل و منبت که به دلایل شرایط کرونا متوقف شده بود برگزار شد و تبلیغات آن نیز از طریق رسانه ملی انجام پذیرفت.



وی افزود: اخیرا یک واحد تولیدی در صنعت تجهیزات پزشکی افتتاح شد و بسیار هم مدرن است که این موضوع سبب اشتغالزایی چندین نفر نیز شده است.



نماینده مردم ملایر در مجلس بیان کرد: در روزهای اخیر تلاش کردیم تا سرمایه گذاری  برای تولید شیشه مجوز بگیرد که این اتفاق افتاد و باید گفته شود این کارخانه نیز سبب ایجاد اشتغال خواهد شد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: شرکت سرمایه گذاری شستا در شهرستان ملایر سرمایه گذاری خاصی نکرده بود که با پیگیری های انجام شده توانستیم مجوز ساخت یک واحد دامداری 6 هزار راسی مولد را اخذ کنیم و در حال حاضر نیز حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به زودی فاز نخست آن به بهره برداری خواهد رسید./



پایان پیام

  • کد خبر : 368316
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار